Materiały reklamowe dla Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Zleceniodawca:
Akademia Techniczno-Humanistyczna, Bielsko-Biała

Opis projektu:

Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej to największa uczelnia techniczna i humanistyczna działająca na Podbeskidziu. Powstała z przekształcenia Filii Politechniki Łódzkiej, a oferta kierunków technicznych została rozszerzona o dziedziny humanistyczne, społeczne, ekonomiczne oraz medyczne i przyrodnicze. Na pięciu wydziałach Akademii Techniczno-Humanistycznej można studiować łącznie 17 kierunków, na studiach I stopnia (licencjackich i inżynierskich), II stopnia (magisterskich) i III stopnia (doktoranckich) w trybie stacjonarnym (dziennym) i niestacjonarnym (wieczorowym lub zaocznym). AT-H ciągle poszerza możliwości edukacyjne, proponując studentom nowe kierunki i specjalności poszukiwane na rynku pracy Podbeskidzia, Śląska i Małopolski.
Na potrzeby prowadzonych przez uczelnię aktywności promocyjnych w ramach projektów: „Budujące Beskidy – zwiększenie liczby absolwentów kierunku BUDOWNICTWO na ATH” i „Sprężyna Kariery” wykonaliśmy pakiet materiałów reklamowych.

Realizacje:
koncepcja i projekty graficzne banerów, roll-up’ów i ulotek.
materiały poligraficzne: banery, roll-upy, ulotki.
materiały piśmiennicze: długopisy, zestawy konferencyjne (notatnik z długopisem), notesy z karteczkami samoprzylepnymi, touch-peny.
materiały reklamowe: torby papierowe, breloki.

Data:
kwiecień – czerwiec 2013